1. Słowo wstępne – Veronica Gaffey, Antonella Schulte-Braucks
  2. Wprowadzenie – Karol Olejniczak, Marek Kozak, Bartosz Ledzion
  3. Część 1. Zagadnienia ogólne
  4. Część 2. Zarys metodologii i organizacji badań
  5. Część 3. Badanie ewaluacyjne – pomoc w planowaniu
  6. Część 4. Badanie ewaluacyjne – pomoc w zarządzaniu i budowaniu partnerstwa
  7. Część 5. Badanie ewaluacyjne – w poszukiwaniu efektów i szerszych wniosków
  8. Część 6. Strategiczne obszary tematyczne badań ewaluacyjnych
  9. Podsumowanie: Perspektywy i dylematy ewaluacji – Marek Kozak, Karol Olejniczak, Bartosz Ledzion
  10. Informacja o autorach

Część 3. Badanie ewaluacyjne – pomoc w planowaniu


0125 0126 0127 0128 0129 0130 0131 0132 0133 0134 0135 0136 0137 0138 0139 0140 0141 0142 0143 0144

Dalej: 21-41

Z książki można korzystać jedynie w ramach ustawowych swobód użytkownika, takich jak określone w przepisach o dozwolonym użytku