1. Słowo wstępne – Veronica Gaffey, Antonella Schulte-Braucks
  2. Wprowadzenie – Karol Olejniczak, Marek Kozak, Bartosz Ledzion
  3. Część 1. Zagadnienia ogólne
  4. Część 2. Zarys metodologii i organizacji badań
  5. Część 3. Badanie ewaluacyjne – pomoc w planowaniu
  6. Część 4. Badanie ewaluacyjne – pomoc w zarządzaniu i budowaniu partnerstwa
  7. Część 5. Badanie ewaluacyjne – w poszukiwaniu efektów i szerszych wniosków
  8. Część 6. Strategiczne obszary tematyczne badań ewaluacyjnych
  9. Podsumowanie: Perspektywy i dylematy ewaluacji – Marek Kozak, Karol Olejniczak, Bartosz Ledzion
  10. Informacja o autorach

Część 2. Zarys metodologii i organizacji badań


0050 0051 0052 0053 0054 0055 0056 0057 0058 0059 0060 0061 0062 0063 0064 0065 0066 0067 0068 0069

Dalej: 21-41

Z książki można korzystać jedynie w ramach ustawowych swobód użytkownika, takich jak określone w przepisach o dozwolonym użytku