1. I. Jak pisać dzisiaj o telewizji w Polsce?
  2. II. Publiczne - masowe - prywatne: spory wokół telewizji
  3. III. Jak telewizja znaczy - kim jest widz? Między hegemonią centrum a pluralizmem odbioru
  4. IV. Telewizja jako polityka: kandydaci na ekranie
  5. V. Wiadomości telewizyjne jako mydlana opera dla mężczyzn
  6. VI. Polski talk i amerykański show
  7. VII. Płeć, władza i kłopotliwe przyjemności: przypadek mydlanej opery
  8. VIII. „Kabaret Olgi Lipińskiej” i „Lalamido”, czyli transgresja w kulturze
  9. IX. Reklama telewizyjna: globalna - lokalna - polska
  10. X. Wideo jako wyzwanie dla telewizji, czyli we władzy pilota
  11. XI. Jak kończy się telewizja? Początek cyfrowego życia
  12. XII. Obywatel, konsument, dziecko: pytania o widza telewizyjnego, pytania o znaczenia życia codziennego
  13. Bibliografia
  14. Indeks nazwisk
  15. Summary

IX. Reklama telewizyjna: globalna - lokalna - polska


0080 0081 0082 0083 0084 0085 0086 0087 0088 0089 0090


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska