1. I. Jak pisać dzisiaj o telewizji w Polsce?
  2. II. Publiczne - masowe - prywatne: spory wokół telewizji
  3. III. Jak telewizja znaczy - kim jest widz? Między hegemonią centrum a pluralizmem odbioru
  4. IV. Telewizja jako polityka: kandydaci na ekranie
  5. V. Wiadomości telewizyjne jako mydlana opera dla mężczyzn
  6. VI. Polski talk i amerykański show
  7. VII. Płeć, władza i kłopotliwe przyjemności: przypadek mydlanej opery
  8. VIII. „Kabaret Olgi Lipińskiej” i „Lalamido”, czyli transgresja w kulturze
  9. IX. Reklama telewizyjna: globalna - lokalna - polska
  10. X. Wideo jako wyzwanie dla telewizji, czyli we władzy pilota
  11. XI. Jak kończy się telewizja? Początek cyfrowego życia
  12. XII. Obywatel, konsument, dziecko: pytania o widza telewizyjnego, pytania o znaczenia życia codziennego
  13. Bibliografia
  14. Indeks nazwisk
  15. Summary

V. Wiadomości telewizyjne jako mydlana opera dla mężczyzn


0042 0043 0044 0045 0046 0047 0048 0049 0050 0051 0052 0053 0054


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska