1. I. Jak pisać dzisiaj o telewizji w Polsce?
  2. II. Publiczne - masowe - prywatne: spory wokół telewizji
  3. III. Jak telewizja znaczy - kim jest widz? Między hegemonią centrum a pluralizmem odbioru
  4. IV. Telewizja jako polityka: kandydaci na ekranie
  5. V. Wiadomości telewizyjne jako mydlana opera dla mężczyzn
  6. VI. Polski talk i amerykański show
  7. VII. Płeć, władza i kłopotliwe przyjemności: przypadek mydlanej opery
  8. VIII. „Kabaret Olgi Lipińskiej” i „Lalamido”, czyli transgresja w kulturze
  9. IX. Reklama telewizyjna: globalna - lokalna - polska
  10. X. Wideo jako wyzwanie dla telewizji, czyli we władzy pilota
  11. XI. Jak kończy się telewizja? Początek cyfrowego życia
  12. XII. Obywatel, konsument, dziecko: pytania o widza telewizyjnego, pytania o znaczenia życia codziennego
  13. Bibliografia
  14. Indeks nazwisk
  15. Summary

XI. Jak kończy się telewizja? Początek cyfrowego życia


0100 0101 0102 0103 0104 0105 0106 0107 0108 0109 0110 0111 0112


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska