1. I. Jak pisać dzisiaj o telewizji w Polsce?
  2. II. Publiczne - masowe - prywatne: spory wokół telewizji
  3. III. Jak telewizja znaczy - kim jest widz? Między hegemonią centrum a pluralizmem odbioru
  4. IV. Telewizja jako polityka: kandydaci na ekranie
  5. V. Wiadomości telewizyjne jako mydlana opera dla mężczyzn
  6. VI. Polski talk i amerykański show
  7. VII. Płeć, władza i kłopotliwe przyjemności: przypadek mydlanej opery
  8. VIII. „Kabaret Olgi Lipińskiej” i „Lalamido”, czyli transgresja w kulturze
  9. IX. Reklama telewizyjna: globalna - lokalna - polska
  10. X. Wideo jako wyzwanie dla telewizji, czyli we władzy pilota
  11. XI. Jak kończy się telewizja? Początek cyfrowego życia
  12. XII. Obywatel, konsument, dziecko: pytania o widza telewizyjnego, pytania o znaczenia życia codziennego
  13. Bibliografia
  14. Indeks nazwisk
  15. Summary

X. Wideo jako wyzwanie dla telewizji, czyli we władzy pilota


0090 0091 0092 0093 0094 0095 0096 0097 0098 0099 0100


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska