Telewizja jako kultura
Wiesław Godzic
Wydawnictwo "Rabid" 2002
Klasyfikacja tematyczna: Badania nad kulturą; Teoria kultury; Tendencje rozwoju kultury; Telewizja; Teoria komunikacji masowej; Psychologia komunikacji masowej; Socjologia komunikacji masowej
Kategorie: kulturoznawstwo nauki o poznaniu i komunikacji społecznej
Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
[co to znaczy?]
Wiesław Godzic
Wydawnictwo "Rabid" 2002
Klasyfikacja tematyczna: Badania nad kulturą; Teoria kultury; Tendencje rozwoju kultury; Telewizja; Teoria komunikacji masowej; Psychologia komunikacji masowej; Socjologia komunikacji masowej
Kategorie: kulturoznawstwo nauki o poznaniu i komunikacji społecznej

Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska
[co to znaczy?]
Sciągnij plik: