Zbiory
>
Stawanie się nauczycielem akademickim: analiza symboliczno-interakcjonistyczna
w zbiorach
w tej książce
METADANE
SPIS TREŚCI
I. Wstęp autora
II. Część teoretyczna. 1. Specyficzne własności nauczycielstwa akademickiego
2. Podstawowe orientacje pedeutologiczne. Implikacje socjologiczne
3. Założenia paradygmatyczne i orientacje teoretyczne wykorzystane w analizie socjologicznej
III. Część metodologiczna. 4. Metodologia Teorii Ugruntowanej – ogólna charakterystyka
5. Techniki zbierania danych
6. Etyczne aspekty badania
IV. Część empiryczna. 7. Proces stawania się nauczycielem akademickim – ujęcie synchroniczne
8. Proces stawania się nauczycielem akademickim – ujęcie diachroniczne
9. Wnioski końcowe
V. Bibliografia
VI. Spis rysunków i wykresów
2. Podstawowe orientacje pedeutologiczne. Implikacje socjologiczne
Książka jest dostępna na licencji
Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska