1. Wstęp
  2. Rozdział 1. Informacje dotyczące wyniku rozwiązywania zadań
  3. Podstawowe pojęcia i główne problemy
  4. Rozdział 2. Dane empiryczne
  5. Wyniki badań wcześniejszych
  6. Eksperyment własny
  7. Rozdział 3. Motywacja osiągnięć i pobudzenie emocjonalne jako regulatory poziomu wykonania zadań
  8. Teoria Mandlera i Sarasona
  9. Teoria motywacji osiągnięć J.W. Atkinsona
  10. Pobudzenie emocjonalne jako regulator poziomu wykonania zadań
  11. Rozdział 4. Sterownicze funkcje informacji dotyczących osiągniętych wyników
  12. Informacje o wynikach a proces sterowania czynnościami
  13. Oceny osiągniętych wyników jako informacje sterujące przebiegiem dalszych czynności
  14. Rozdział 5. Brak informacji na temat osiągniętych wyników jako sytuacja trudna
  15. Rozdział 6. Synteza
  16. Dodatek. Uwagi o zastosowaniach w praktyce
  17. Literatura
  18. Indeks nazwisk
  19. Spis rysunków
  20. Spis tabel

Wstęp


0003 0004 0005


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska