Kultury kultury popularnej
Marek Krajewski
Wydawnictwo Naukowe UAM 2005
Słowa kluczowe: kultura – socjologia – 20-21 w.; wielokulturowość współczesnej popkultury; kultura współczesna; kultura popularna, konsumpcja, mass media; przyjemność i kontrola – kategorie analityczne kultury popularnej
Kategorie: socjologia kulturoznawstwo
Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska
[co to znaczy?]
Marek Krajewski
Wydawnictwo Naukowe UAM 2005
Słowa kluczowe: kultura – socjologia – 20-21 w.; wielokulturowość współczesnej popkultury; kultura współczesna; kultura popularna, konsumpcja, mass media; przyjemność i kontrola – kategorie analityczne kultury popularnej
Kategorie: socjologia kulturoznawstwo

Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska
[co to znaczy?]
Sciągnij plik: