1. Wprowadzenie
  2. Badanie kwestionariuszowe kompetencji komunikacyjnych osób w wieku od 13 do 16 lat
  3. Netnografia, czyli gimnazjaliści i gimnazjalistki w społecznościach internetowych
  4. Ilościowa analiza programów nauczania
  5. Jakościowa analiza programów nauczania
  6. Zakończenie
  7. Bibliografia
  8. Model kompetencji związanych z korzystaniem z internetu przez dzieci w wieku od 13 do 16 lat
  9. Aneks 1. Ilościowa analiza programów nauczania – model kompetencji jako narzędzie analizy
  10. Aneks 2. Ilościowa analiza programów nauczania – wykaz programów poddanych analizie
  11. Aneks 3. Ilościowa analiza programów nauczania – tabele z wartościami zmiennych
  12. Aneks 4. Jakościowa analiza programów nauczania – wykaz programów poddanych analizie

Jakościowa analiza programów nauczania


0051 0052 0053 0054 0055 0056 0057 0058 0059 0060 0061 0062 0063


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska