1. Wprowadzenie
  2. Badanie kwestionariuszowe kompetencji komunikacyjnych osób w wieku od 13 do 16 lat
  3. Netnografia, czyli gimnazjaliści i gimnazjalistki w społecznościach internetowych
  4. Ilościowa analiza programów nauczania
  5. Jakościowa analiza programów nauczania
  6. Zakończenie
  7. Bibliografia
  8. Model kompetencji związanych z korzystaniem z internetu przez dzieci w wieku od 13 do 16 lat
  9. Aneks 1. Ilościowa analiza programów nauczania – model kompetencji jako narzędzie analizy
  10. Aneks 2. Ilościowa analiza programów nauczania – wykaz programów poddanych analizie
  11. Aneks 3. Ilościowa analiza programów nauczania – tabele z wartościami zmiennych
  12. Aneks 4. Jakościowa analiza programów nauczania – wykaz programów poddanych analizie

Wprowadzenie


0003 0004


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska