1. Wprowadzenie
  2. Model kompetencji związanych z posługiwaniem się internetem przez dzieci w wieku od 9 do 13 lat
  3. Wywiad skategoryzowany
  4. Netnografia
  5. Obserwacja uczestnicząca w środowisku szkolnym
  6. Ilościowa analiza programów nauczania
  7. Jakościowa analiza programów nauczania
  8. Słowo końcowe
  9. Aneks metodologiczny
  10. Aneks. Model kompetencji - narzędzie ilościowej analizy programów nauczania
  11. Aneks. Analiza programów nauczania – wykaz programów poddanych analizie ilościowej i jakościowej
  12. Aneks. Ilościowa analiza programów nauczania – tabele z wartościami zmiennych
  13. Bibliografia

Wywiad skategoryzowany


0009 0010 0011 0012 0013 0014 0015 0016 0017 0018 0019 0020 0021


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska