1. Wprowadzenie
  2. Część 1. Stan edukacji nauczycieli w Polsce po przełomie 1989
  3. Rozdział I. "Miejsca krytyczne" sytuacji edukacyjnej w Polsce po zmianie 1989 roku
  4. Rozdział II. Uniwersytecki model edukacji nauczycieli w okresie transformacji
  5. Rozdział III. Kolegia nauczycielskie: alternatywny model edukacji nauczycieli?
  6. Część 2. Paradygmaty edukacji nauczycieli
  7. Rozdział IV. Anglosaski kontekst paradygmatów praktycznych
  8. Rozdział V. Postpopperyzm jako epistemologiczne uzasadnienie praktycznych badań edukacyjnych
  9. Rozdział VI. Modele profesjonalizmu i ich implikacje w edukacji nauczycieli
  10. Rozdział VII. Kompetencje czy refleksyjność?
  11. Zamiast zakończenia: Refleksyjna edukacja do "mocnego" profesjonalizmu
  12. Bibliografia

Rozdział II. Uniwersytecki model edukacji nauczycieli w okresie transformacji


0016 0017 0018 0019 0020 0021 0022 0023 0024 0025 0026


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska