1. Wprowadzenie
  2. Część 1. Stan edukacji nauczycieli w Polsce po przełomie 1989
  3. Rozdział I. "Miejsca krytyczne" sytuacji edukacyjnej w Polsce po zmianie 1989 roku
  4. Rozdział II. Uniwersytecki model edukacji nauczycieli w okresie transformacji
  5. Rozdział III. Kolegia nauczycielskie: alternatywny model edukacji nauczycieli?
  6. Część 2. Paradygmaty edukacji nauczycieli
  7. Rozdział IV. Anglosaski kontekst paradygmatów praktycznych
  8. Rozdział V. Postpopperyzm jako epistemologiczne uzasadnienie praktycznych badań edukacyjnych
  9. Rozdział VI. Modele profesjonalizmu i ich implikacje w edukacji nauczycieli
  10. Rozdział VII. Kompetencje czy refleksyjność?
  11. Zamiast zakończenia: Refleksyjna edukacja do "mocnego" profesjonalizmu
  12. Bibliografia

Zamiast zakończenia: Refleksyjna edukacja do "mocnego" profesjonalizmu


0078 0079 0080 0081 0082 0083


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska