1. Wstęp
  2. 1. Cel pracy
  3. 2. Czynność jako podstawowa forma regulacji psychicznej
  4. Geneza pojęcia czynności
  5. Pojęcie czynności według Tomaszewskiego
  6. Struktura czynności i jej analiza
  7. 3. Organizacja i funkcjonowanie schematów poznawczych
  8. Treściowa klasyfikacja schematów poznawczych
  9. Kształtowanie się schematów poznawczych
  10. Formalna organizacja schematów poznawczych
  11. Funkcjonowanie schematów poznawczych
  12. 4. Podstawowe pytanie pracy i wstępna odpowiedź
  13. 5. Metoda własnych badań
  14. Charakterystyka badanej populacji
  15. Sposób przekazania badanym wiadomości przygotowawczych
  16. Charakterystyka zadania eksperymentalnego
  17. Przebieg badania
  18. Sposoby kontrolowania zmiennych ubocznych
  19. Charakterystyka zastosowanej procedury jako źródła materiału do analizy struktury czynności
  20. 6. Wyniki własnych badań
  21. Analiza struktury czynności osób badanych
  22. Podsumowanie i ocena otrzymanych wyników
  23. 7. Regulacyjne właściwości podstawowych systemów schematów
  24. Strukturalne właściwości czynności wyznaczane przez podstawowe systemy schematów
  25. Efektywność podstawowych systemów schematów
  26. Miejsce podstawowych systemów schematów w hierarchii mechanizmów regulacyjnych
  27. Zakończenie
  28. Załączniki
  29. Bibliografia
  30. Coдepжaниe
  31. Summary

Treściowa klasyfikacja schematów poznawczych


0012 0013


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska