1. Wstęp
  2. Część I. Teoria i przewidywania
  3. Rozdział 1. Wiedza o własnej osobie i sytuacje zadaniowe. Ustalenia terminologiczne i przesłanki teoretyczne
  4. Opis, ocena, waga
  5. Treść wiedzy o własnej osobie
  6. Cechy formalne wiedzy o własnej osobie
  7. Różne wersje „ja” – składowe systemu–wiedzy o własnej osobie
  8. Stosunek „zgodność–rozbieżność” między ja realnym a ja idealnym
  9. Względna moc regulacyjna ja realnego i ja idealnego
  10. Inne aspekty wiedzy o własnej osobie
  11. Aspiracje i oczekiwania osobowościowe
  12. Rodzaje zadań
  13. Styl funkcjonowania w sytuacji zadaniowej
  14. Rozdział 2. Przewidywania
  15. Zależności wewątrz struktury ja
  16. Struktura ja a tzw. aspiracje i oczekiwania osobowościowe
  17. Struktura ja a styl funkcjonowania w sytuacjach zadaniowych
  18. Zależności między osobowościowymi aspiracjami i oczekiwaniami a stylem funkcjonowania w sytuacjach zadaniowych oraz zależności między wskaźnikami stylu funkcjonowania
  19. Wyznaczniki adekwatnego i nieadekwatnego spostrzegania własnych możliwości w sytuacjach zadaniowych
  20. Część II. Badania empiryczne i wnioski
  21. Rozdział 3. Metoda
  22. Badanie ja realnego
  23. Badanie ja idealnego
  24. Pomiar zgodności między ja realnym a ja idealnym
  25. Badanie oceny własnej osoby jako wartości
  26. Pomiar koncentracji na stanach własnej osoby
  27. Pomiar gotowości do zmiany stanów własnej osoby
  28. Pomiar aspiracji i oczekiwań osobowościowych
  29. Badanie stylu funkcjonowania w sytuacjach zadaniowych
  30. Wskaźniki empiryczne
  31. Analiza danych
  32. Osoby badane
  33. Przebieg badań
  34. Rozdział 4. Wyniki badań
  35. Ogólny przegląd danych
  36. Zależności wewnątrz struktury ja
  37. Cechy struktury ja a osobowościowe aspiracje i oczekiwania
  38. Cechy struktury ja a styl funkcjonowania w sytuacjach zadaniowych
  39. Aspiracje i oczekiwania osobowościowe a styl funkcjonowania w sytuacjach zadaniowych
  40. Współzależności między cechami stylu funkcjonowania w sytuacjach zadaniowych
  41. Styl funkcjonowania w zadaniach osobistych a styl funkcjonowania w zadaniach pozaosobistych
  42. Uwarunkowania ocen własnych możliwości w sytuacjach zadaniowych
  43. Inne dane
  44. Rozdział 5. Dyskusja, komentarz, wnioski
  45. Wyniki badań różne od przewidywanych
  46. System ustalonych zależności
  47. Wyznaczniki trafności ocen własnych możliwości w sytuacjach zadaniowych
  48. Użyteczność ustalonych wskaźników empirycznych jako podstawa prognozowania
  49. Uwagi na temat oceny własnej osoby jako wartości i koncentracji na stanach własnej osoby
  50. Uwagi na temat gotowości do zmiany stanów własnej osoby
  51. Wyznaczniki poziomu wykonania zadań
  52. Aspiracje osobowościowe i ich funkcje w regulacji zachowania się
  53. Uwagi na temat różnic w poziomie wykonania zadań osobistych i pozaosobistych
  54. Uwagi na temat gotowości do konfrontacji z zadaniem
  55. Uwagi końcowe
  56. Załączniki
  57. Literatura
  58. Summary

Wyznaczniki poziomu wykonania zadań


0084 0085


Z książki można korzystać jedynie w ramach ustawowych swobód użytkownika, takich jak określone w przepisach o dozwolonym użytku