1. Przedmowa
  2. Socjologia a badania opinii publicznej
  3. Część I. O historii
  4. 1. Paul Lazarsfeld i socjologia polska. Dzieje kontaktu, percepcji i impaktu
  5. 2. „Studenci Warszawy” Stefana Nowaka i inne badania postaw społecznych w kręgu Ossowskiego
  6. 3. Sługa dwóch panów. Badania opinii publicznej w ostatniej dekadzie socjalizmu realnego
  7. Część II. O metodzie
  8. 1. Demokratyczna zmiana ustroju a rzetelność badań sondażowych. Doświadczenie polskie
  9. 2. Jak działa kwestionariusz? Forma pytania jako źródło zmienności odpowiedzi ankietowych
  10. 3. „Ilu jest w Polsce Żydów?”. Eksperymentalne studium wpływu skali na odpowiedzi ankietowe
  11. Część III. O funkcji społecznej
  12. 1. Do czego służą sondaże? Wykorzystanie badań opinii publicznej w kampanii wyborczej 1993
  13. 2. Funkcje badań opinii publicznej w ustroju demokratycznym. Przypadek Rzeczypospolitej Polskiej
  14. 3. Konsultacje, telesondy, referenda. Z folkloru badań opinii publicznej w Polsce
  15. Aneks – aplikacje
  16. Opinia w sprawie zakazu publikacji wyników sondaży przedwyborczych przewidzianego w przygotowywanej ordynacji wyborczej
  17. „Wyższe wykształcenie” Aleksandra Kwaśniewskiego a wynik wyborów prezydenckich 1995. Opinia biegłego dla Sądu Najwyższego
  18. Zasady prezentacji wyników sondaży w prasie, ze szczególnym uwzględnieniem sondaży wyborczych
  19. Indeks osób

2. Jak działa kwestionariusz? Forma pytania jako źródło zmienności odpowiedzi ankietowych


0071 0072 0073 0074 0075 0076 0077 0078 0079 0080 0081 0082 0083 0084 0085 0086


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska