1. Przedmowa
  2. Socjologia a badania opinii publicznej
  3. Część I. O historii
  4. 1. Paul Lazarsfeld i socjologia polska. Dzieje kontaktu, percepcji i impaktu
  5. 2. „Studenci Warszawy” Stefana Nowaka i inne badania postaw społecznych w kręgu Ossowskiego
  6. 3. Sługa dwóch panów. Badania opinii publicznej w ostatniej dekadzie socjalizmu realnego
  7. Część II. O metodzie
  8. 1. Demokratyczna zmiana ustroju a rzetelność badań sondażowych. Doświadczenie polskie
  9. 2. Jak działa kwestionariusz? Forma pytania jako źródło zmienności odpowiedzi ankietowych
  10. 3. „Ilu jest w Polsce Żydów?”. Eksperymentalne studium wpływu skali na odpowiedzi ankietowe
  11. Część III. O funkcji społecznej
  12. 1. Do czego służą sondaże? Wykorzystanie badań opinii publicznej w kampanii wyborczej 1993
  13. 2. Funkcje badań opinii publicznej w ustroju demokratycznym. Przypadek Rzeczypospolitej Polskiej
  14. 3. Konsultacje, telesondy, referenda. Z folkloru badań opinii publicznej w Polsce
  15. Aneks – aplikacje
  16. Opinia w sprawie zakazu publikacji wyników sondaży przedwyborczych przewidzianego w przygotowywanej ordynacji wyborczej
  17. „Wyższe wykształcenie” Aleksandra Kwaśniewskiego a wynik wyborów prezydenckich 1995. Opinia biegłego dla Sądu Najwyższego
  18. Zasady prezentacji wyników sondaży w prasie, ze szczególnym uwzględnieniem sondaży wyborczych
  19. Indeks osób

Zasady prezentacji wyników sondaży w prasie, ze szczególnym uwzględnieniem sondaży wyborczych


0136 0137 0138 0139 0140


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 Polska