Dwadzieścia lat później. „Roczniki 70.” na współczesnej scenie poetyckiej
O kontynuacjach i nowościach – czy warto porzucić myślenie według roczników?
„W ministerstwie głosów cały dzień śpiewają”. O poezji jako walce w polu literatury, władzy i przestrzeni społecznej w świetle teorii Pierre’a Bourdieau
Rola grupy literackiej po roku 2000. Przykłady, omówienia
Sztuka przekładu a poezja polska po roku 2000
„Wybierz język”. Niesamowite w poetyckich związkach języka i obrazu na przykładzie «Gdzie koniec tęczy nie dotyka ziemi» Andrzeja Sosnowskiego
Tytus Czyżewski sto lat później
"Niedomówka". Nutka lingwistyczna
Metaautoironia jako język podmiotu – tezy wstępne (na przykładzie wierszy Adama Wiedemanna)
Pochwała różnorodności. O obcojęzyczności w poezji Leszka Engelkinga i Jerzego Jarniewicza
Powrót religii? O poezji (religijnej) po roku 2000
"Une femme est une femme". Strategie reprezentacji w najnowszej polskiej poezji kobiecej
Poezja wobec fotografii
Polska poezja i nowe media po roku 2000
Młoda poezja polska na urlopie tacierzyńskim
„W sąsiednim pokoju umiera moja matka”. Fragmenty obrazu matki w wierszach Eugeniusza Tkaczyszyna-Dyckiego
Eugeniusz Tkaczyszyn-Dycki poznaje siebie i się nie poznaje
Schizografia. Lustrzane pismo Eugeniusza Tkaczyszyna-Dyckiego
Aktualizacje estetyki tricksterowej w poezji Romana Honeta
Indeks nazwisk
Eugeniusz Tkaczyszyn-Dycki poznaje siebie i się nie poznaje