1. Wstęp
  2. Rozdział I. Charakterystyka przemian w szkolnictwie podstawowym w latach 1944-1989
  3. Rozdział II. Cele nauczania historii w szkołach podstawowych w Polsce w latach 1944-1989
  4. Rozdział III. Programy nauczania historii w szkołach podstawowych w latach 1944-1989
  5. Rozdział IV. Podręczniki do nauczania historii w szkołach podstawowych w latach 1944-1989
  6. Rozdział V. Indoktrynacja i propaganda w edukacji historycznej – główne motywy oraz skutki
  7. Zakończenie
  8. Bibliografia
  9. Indeks osobowy

Rozdział V. Indoktrynacja i propaganda w edukacji historycznej – główne motywy oraz skutki


0132 0133 0134 0135 0136 0137 0138 0139 0140 0141 0142 0143 0144 0145 0146


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska