1. Wstęp
  2. Rozdział I. Charakterystyka przemian w szkolnictwie podstawowym w latach 1944-1989
  3. Rozdział II. Cele nauczania historii w szkołach podstawowych w Polsce w latach 1944-1989
  4. Rozdział III. Programy nauczania historii w szkołach podstawowych w latach 1944-1989
  5. Rozdział IV. Podręczniki do nauczania historii w szkołach podstawowych w latach 1944-1989
  6. Rozdział V. Indoktrynacja i propaganda w edukacji historycznej – główne motywy oraz skutki
  7. Zakończenie
  8. Bibliografia
  9. Indeks osobowy

Rozdział IV. Podręczniki do nauczania historii w szkołach podstawowych w latach 1944-1989


0111 0112 0113 0114 0115 0116 0117 0118 0119 0120 0121 0122 0123 0124 0125 0126 0127 0128 0129 0130

Dalej: 21-41

Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska