1. Wstęp
  2. Rozdział I. Charakterystyka przemian w szkolnictwie podstawowym w latach 1944-1989
  3. Rozdział II. Cele nauczania historii w szkołach podstawowych w Polsce w latach 1944-1989
  4. Rozdział III. Programy nauczania historii w szkołach podstawowych w latach 1944-1989
  5. Rozdział IV. Podręczniki do nauczania historii w szkołach podstawowych w latach 1944-1989
  6. Rozdział V. Indoktrynacja i propaganda w edukacji historycznej – główne motywy oraz skutki
  7. Zakończenie
  8. Bibliografia
  9. Indeks osobowy

Rozdział II. Cele nauczania historii w szkołach podstawowych w Polsce w latach 1944-1989


0045 0046 0047 0048 0049 0050 0051 0052 0053 0054 0055 0056 0057 0058 0059 0060 0061 0062 0063 0064

Dalej: 21-41

Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska