1. Słowo wstępne
  2. Podstawy identyfikacji i typologii wypowiedzi w mediach masowych
  3. „Money listens” kontra „money speaks”
  4. Kultura, komunikacja i kompetencja wizualna w kontekście wybranych zagadnień współczesnej humanistyki
  5. Gregory Bateson i kontekstowa teoria komunikacji
  6. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez akademickie uczelnie wyższe w Polsce
  7. The medium is the message
  8. Po co rozum miałby poznawać wszystko?
  9. Działanie komunikacyjne a przekazywanie informacji
  10. Kulturowy kontekst komunikowania
  11. Metapiśmienność jako narzędzie rozumienia i optymalizacji komunikacji
  12. „Język myśli” a werbalne komunikowanie
  13. Komunikacja wielojęzyczna w sztuce filmowej
  14. Przepis prawny jako komunikat
  15. Rola prasy lokalnej w procesie budowania tożsamości „małych ojczyzn”
  16. O trzech zagadnieniach związanych ze zjawiskiem komunikacji
  17. Noty o Autorach

The medium is the message


0056 0057 0058 0059 0060 0061 0062 0063


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Polska