Część 3. STUDIOWANIE PRAKTYKI. CAŁOŚCIOWE I MIĘDZYPRZEDMIOTOWE PROJEKTY EDUKACYJNE. Koncepcja holistycznej edukacji w pedagogicznym obszarze studiów nauczycielskich w UAM
![0090](/images/ksiazki/edukacja_poprzez_jezyk/miniatury/0090.jpg?1405595023)
![0091](/images/ksiazki/edukacja_poprzez_jezyk/miniatury/0091.jpg?1405595025)
![0092](/images/ksiazki/edukacja_poprzez_jezyk/miniatury/0092.jpg?1405595026)
![0093](/images/ksiazki/edukacja_poprzez_jezyk/miniatury/0093.jpg?1405595027)
![0094](/images/ksiazki/edukacja_poprzez_jezyk/miniatury/0094.jpg?1405595029)
![0095](/images/ksiazki/edukacja_poprzez_jezyk/miniatury/0095.jpg?1405595030)
![0096](/images/ksiazki/edukacja_poprzez_jezyk/miniatury/0096.jpg?1405595031)
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-sa/2.5/pl/80x15.png)
Część 3. STUDIOWANIE PRAKTYKI. CAŁOŚCIOWE I MIĘDZYPRZEDMIOTOWE PROJEKTY EDUKACYJNE. Koncepcja holistycznej edukacji w pedagogicznym obszarze studiów nauczycielskich w UAM