1. Przedmowy do wydań pierwszego i drugiego
  2. Zamiast wstępu
  3. Część 1. IDEE - ZAŁOŻENIA - STRATEGIE. Język - myślenie - uczenie się. Co z tej triady wynika dla edukacji?
  4. "Całościowe uczenie się" w Pedagogice Gestalt
  5. Część 2. DOŚWIADCZENIA, ROZWIĄZANIA, PROPOZYCJE. Język czynnikiem integrującym treści programowe w nauczaniu początkowym. Projekt "Sąsiedzi"
  6. Konfiguracje komunikacyjnego modelu nauczania
  7. W świecie dramy
  8. Część 3. STUDIOWANIE PRAKTYKI. CAŁOŚCIOWE I MIĘDZYPRZEDMIOTOWE PROJEKTY EDUKACYJNE. Koncepcja holistycznej edukacji w pedagogicznym obszarze studiów nauczycielskich w UAM
  9. Holistyczne uczenie się w pedagogice Gestalt
  10. Drama - dramat. Metoda uniwersalna
  11. Od znanego ku nieznanemu, czyli nauka w małych grupach
  12. My na bezludnej wyspie na podstawie "Przypadków Robinsona Crusoe" Daniela Defoe

Część 2. DOŚWIADCZENIA, ROZWIĄZANIA, PROPOZYCJE. Język czynnikiem integrującym treści programowe w nauczaniu początkowym. Projekt "Sąsiedzi"


0027 0028 0029 0030 0031 0032 0033 0034 0035 0036 0037 0038 0039 0040 0041 0042 0043 0044 0045 0046

Dalej: 21-41

Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska