1. Przedmowy do wydań pierwszego i drugiego
  2. Zamiast wstępu
  3. Część 1. IDEE - ZAŁOŻENIA - STRATEGIE. Język - myślenie - uczenie się. Co z tej triady wynika dla edukacji?
  4. "Całościowe uczenie się" w Pedagogice Gestalt
  5. Część 2. DOŚWIADCZENIA, ROZWIĄZANIA, PROPOZYCJE. Język czynnikiem integrującym treści programowe w nauczaniu początkowym. Projekt "Sąsiedzi"
  6. Konfiguracje komunikacyjnego modelu nauczania
  7. W świecie dramy
  8. Część 3. STUDIOWANIE PRAKTYKI. CAŁOŚCIOWE I MIĘDZYPRZEDMIOTOWE PROJEKTY EDUKACYJNE. Koncepcja holistycznej edukacji w pedagogicznym obszarze studiów nauczycielskich w UAM
  9. Holistyczne uczenie się w pedagogice Gestalt
  10. Drama - dramat. Metoda uniwersalna
  11. Od znanego ku nieznanemu, czyli nauka w małych grupach
  12. My na bezludnej wyspie na podstawie "Przypadków Robinsona Crusoe" Daniela Defoe

My na bezludnej wyspie na podstawie "Przypadków Robinsona Crusoe" Daniela Defoe


0113 0114 0115 0116 0117 0118 0119 0120 0121 0122 0123


Creative Commons License Książka jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Polska